Status
Keep fighting for Dean Award, Amin
CrunchyMunchie: School Sport Day 2013

Khamis, 18 Julai 2013

School Sport Day 2013

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..........,

For a long time didn't update my blog, busy with my school life. On 4th July 2013 telah berlansungnya sukan sekolah SMK Dato' Sri Amar Diraja yang ke-49 di padang sekolah SMK Dato' Sri Amar Diraja juga. Sukan pada tahun ini hanya melibatkan pelajar-pelajar form1,2 and 4 only. Acara yang dipertandingkan adalah :

  • Lempar cakera
  • Lempar lembing
  • Lontar peluru
  • Lompat jauh
  • Larian : 100m, 400m, 4x100m dan 4x400m


Acara bermula dari pukul 7.30pagi sehingga 12.20tengah hari, lebih kurang macam tulah waktunya. Jum tengok gambar semasa hari sukan tersebut. Kali ni tak sempat nak pegang phone so gambarnya tak banyak sangat, btw thankyou to Wan for support gambar gambar sukan ni.

                                      


 Sebelum mula sukan.

100m P13 


 Temasikkkkk!

Hari Koperasi

My medal.

Alhamdulillah semua acara yang Syiqa masuk menang. Setiap orang limit 2acara sahaja. So acara Syiqa masa tu adalah 400m dengan 4x400m. Got silver medal for 400m and gold medal for 4x400m. Thankyou Allah, kekawan yang support, my team relay Putri, Sayang, Aisyah and me, guru guru Temasik yang bagi banyak stamina. 3hari je training sebelum hari sebenar, sehari sebelum lawan tu datang juga training walaupun masa tu tengah ganti puasa. Berkatnya berpuasa dan training tanpa tinggal sehari pown inilah hasilnya. 

Untuk semua yang ambil bahagian untuk wakil rumah Temasik korang dah buat terbaik yang paling penting kita main dengan ikhlas. Mungkin kita terlepas pandang dengan kesilapan semasa hari sebenar. Tahniah yang menang untuk tambahkan mata temasik, korang memang terbaik yang paling pentingnya Kategori L18 dan P18 Temasik dapat Johan, Alhamdulillah. Dan keputusan keluruhannya adalah:


Johan : Indrapura Naib Johan : Temasik Ketiga : Langkasuka Keempat : Gangganegara

Start everyday with a new hope, leave bad memories behind and always have faith for a better tomorrow.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan